Počet záznamov: 1  

Analýza vplyvu online marketingu na zvýšenie predajnosti v e-commerce

  1. Názov Analýza vplyvu online marketingu na zvýšenie predajnosti v e-commerce : bakalárska práca
    Autorské údajeLukáš Moravčík, školiteľ: Magdaléna Cárachová
    Autor Moravčík Lukáš
    Ďalší autori Cárachová Magdaléna (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky
    Vydavateľské údajeBratislava, 2018. - 44 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra903069

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.