Počet záznamov: 1
Analýza vplyvu online marketingu na zvýšenie predajnosti v e-commerce
Názov Analýza vplyvu online marketingu na zvýšenie predajnosti v e-commerce : bakalárska práca Autorské údaje Lukáš Moravčík, školiteľ: Magdaléna Cárachová Autor Moravčík Lukáš Ďalší autori Cárachová Magdaléna (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Korporácia Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra aplikovanej informatiky Vydavateľské údaje Bratislava, 2018. - 44 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 903069
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1