Počet záznamov: 1  

Strategie green marketingu zaměřená na českou generaci Y

  1. Názov Strategie green marketingu zaměřená na českou generaci Y
    Preklad názvuStrategy og Green Marketing Focused on the Czech Generation Y
    Autorské údajeJana Přikrylová, Eva Jaderná, Martin Mlázovský
    Autor Přikrylová Jana
    Spoluautori Jaderná Eva
    Mlázovský Martin
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 14, č. 1 (2018), s. 12-19. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2018. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá politika environmentálna * priemysel automobilový * Česko * stratégia marketingová * marketing environmentálny
    AnotáciaZelené riešenia a ich vnímanie generáciou Y. Príklad automobilového premyslu. Green marketing automobiliek. Stratégia green marketingu zameraná na generáciu Y.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF302.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.