Počet záznamov: 1  

Výber nákupných košov a vozíkov by mal byť premyslený

  1. Názov Výber nákupných košov a vozíkov by mal byť premyslený
    Autorské údajeKristína Raševová
    Autor Raševová Kristína
    Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 39 (1-2/18) (2018), s. 48-49. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podpora predaja * vybavenosť pracoviska * identita podniková * dizajn firemný * technológie informačné * technológie komunikačné * technológie nové
    AnotáciaZ mnohoročných skúseností výrobcov nákupného vybavenia predajní vyplýva, že každý predajca má svoje preferencie a nedá sa presne určiť, aká veľkosť nákupného košíka je najobľúbenejšia. Z materiálov víťazí plast a súlad s firemnou identitou je dnes už bežným štandardom. Trendy v oblati vozíkov a košíkov (plastový nákupný vozík, vozíky s RFID čipmi, košíky na kolieskach).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.