Počet záznamov: 1  

Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment

  1. Názov Importance-Performance Analysis in Customer Satisfaction Assessment
    Preklad názvuAnalýza dôležitosti a výkonnosti pri hodnotení spokojnosti zákazníkov
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 202-212 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113
    PoznámkyVEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá výkonnosť * výkonnosť ekonomiky * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * maloobchod * manažment
    AnotáciaIdentifikácia vplyvu maloobchodných atribútov na nákup potravín. Skúsenosti so segmentom dospelých zákazníkov počas ich procesu obstarávania potravín a následné odhalenie atribútov s najväčším vplyvom na celkovú spokojnosť a na uplatnenie analýzy významnej výkonnosti (IPA) pri posudzovaní komplexnej spokojnosti zákazníkov.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00241-007, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti451.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.