Počet záznamov: 1  

How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy

  1. Názov How New Technologies in Manufacturing Affect Rivalry, Industry Structure and Marketing Strategy
    Preklad názvuAko nové technológie v oblasti výroby ovplyvňujú súperenie, štruktúru priemyslu a marketingovú stratégiu
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 18th International Joint Conference : May 25, 2018, Bratislava, Slovakia and Prague, Czech Republic. P. 298-307 CD-ROM. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2018 / Černá Iveta ; Bolotov Ilya ; Grmelová Nicole ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2265-4. ISSN 2453-6113
    PoznámkyPopis urobený:19.6.2018
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá priemysel automobilový * technológie nové * business intelligence * marketing * štruktúra organizačná * siete sociálne * vzťahy obchodné
    AnotáciaInteligentné prepojené zariadenia a implementácia do systémov menia hlavné funkcie spoločnosti, ako sú vývoj produktov, IT, výroba, logistika, marketing, predaj a popredajný servis. To všetko má vplyv na klasickú organizačnú štruktúru, výrobcov a rýchle zmeny v obchodných vzťahoch. Článok predstavuje výsledky databázovej analýzy v automobilovom priemysle s vplyvom na pretváranie rolí v procese tvorby hodnoty.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00241-008, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti318 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok