Počet záznamov: 1  

Selected Trends in Marketing Communication

  1. Názov Selected Trends in Marketing Communication
    Preklad názvuVybrané trendy v marketingovej komunikácii
    Autorské údajeMagdaléna Cárachová
    Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Zdrojový dokument International Journal of Science, Commerce and Humanities. Vol. 5, no. 4 (2017), pp. 71-79. - South Shields : Post Academic Publications. ISSN 2053-5295
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing elektronický * nástroje marketingové * internet * siete sociálne
    AnotáciaV súčasnosti stále viac a viac komunikácia prebieha v elektronickom prostredí. Pre rôzne spôsoby a formy marketingovej komunikácie sa preto používajú internetové komunikačné prostriedky ako webové stránky, sociálne siete, mobilný marketing, diskusné fóra, obsahový marketing, virálny marketing atď. Analýza vybraných online marketingových nástrojov.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00252-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené501.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.