Počet záznamov: 1
Selected Trends in Marketing Communication
Názov Selected Trends in Marketing Communication Preklad názvu Vybrané trendy v marketingovej komunikácii Autorské údaje Magdaléna Cárachová Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument International Journal of Science, Commerce and Humanities. Vol. 5, no. 4 (2017), pp. 71-79. - South Shields : Post Academic Publications. ISSN 2053-5295 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá marketing * komunikácia marketingová * marketing elektronický * nástroje marketingové * internet * siete sociálne Anotácia V súčasnosti stále viac a viac komunikácia prebieha v elektronickom prostredí. Pre rôzne spôsoby a formy marketingovej komunikácie sa preto používajú internetové komunikačné prostriedky ako webové stránky, sociálne siete, mobilný marketing, diskusné fóra, obsahový marketing, virálny marketing atď. Analýza vybraných online marketingových nástrojov. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00252-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 501.7 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1