Počet záznamov: 1  

Vplyv reklamy ako nástroja marketingovej komunikácie na deti

  1. Názov Vplyv reklamy ako nástroja marketingovej komunikácie na deti : bakalárska práca
    Autorské údajeIvana Žecová, školiteľ: Erika Dudáš Pajerská
    Autor Žecová Ivana
    Ďalší autori Dudáš-Pajerská Erika (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2018. - 60 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra903601
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.