Počet záznamov: 1  

Nové trendy marketingovej komunikácie - Blog ako funkčný marketingový nástroj podniku

  1. Názov Nové trendy marketingovej komunikácie - Blog ako funkčný marketingový nástroj podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeDiana Nigutová, školiteľ: Martin Mucha
    Autor Nigutová Diana
    Ďalší autori Mucha Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2018. - 50 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra903590

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.