Počet záznamov: 1  

Čo ovplyvňuje podnikateľské zámery maturantov vo vidieckych regiónoch?

  1. Názov Čo ovplyvňuje podnikateľské zámery maturantov vo vidieckych regiónoch?
    Súbežný názovWhat Affects Entrepreneurial Intentions of High-School Graduates in Rural Regions?
    Autorské údajeStanislav Kološta, Filip Flaška
    Autor Kološta Stanislav
    Spoluautori Flaška Filip
    Zdrojový dokument XXI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách : sborník příspěvků : Kurdějov, 13.-15. června 2018. S. 171-175. - Brno : Masarykova univerzita, 2018 / Klímová Viktorie ; Žítek Vladimír ; Wokoun René ; Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. ISBN 978-80-210-8969-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podnikanie * študenti * školy stredné * regióny * prieskum * modely regresné * Slovensko
    AnotáciaSkúmanie podnikateľských zámerov maturantov v troch regiónoch NUTS 3 – v Banskobystrickom, Žilinskom a Prešovskom. Najviac dlhodobo nezamestnaných absolventov stredných škôl v týchto regiónoch. Výsledky regresného modelu a percentuálne vyjadrenie pozitívnych odpovedí. Podpora rodiny a priateľov, líderské ambície, pohlavie (chlapci majú väčší záujem podnikať ako dievčatá) a túžba po nezávislosti - hlavné faktory záujmu pre podnikanie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.