Počet záznamov: 1  

Marketingová koncepcia manažmentu firmy

  1. Názov Marketingová koncepcia manažmentu firmy
    Súbežný názovThe Marketing Concept of the Company Management
    Autorské údajeAntonín Korauš
    Autor Korauš Antonín
    Zdrojový dokumentIntegrovaná bezpečnosť prostredia 2016 : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej 23.-24. septembra 2016 v Rajeckej doline. S. 184-190. - Žilina : STRIX, 2016 ; Integrovaná bezpečnosť prostredia 2016 medzinárodná vedecká konferencia / Kollár Vojtech ; Piatrik Milan. ISBN 978-80-89753-11-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing manažment * firmy * zákazníci * trh
    AnotáciaMarketing a jeho význam pre podnik. Moderný marketingový prístup k riadeniu firiem s orientáciou na trh. Marketing ako moderný prostriedok na zvyšovanie ekonomickej a sociálnej účinnosti väzieb medzi firmou a trhom. Definície marketingu podľa vybraných autorov. Dve marketingové koncepcie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátČLÁNKY
    Archív EPCE16 01704-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti5.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.