Počet záznamov: 1
Keď privátne značky, tak prémiové
Názov Keď privátne značky, tak prémiové Autorské údaje Tatiana Kapitánová Autor Kapitánová Tatiana Zdrojový dokument TaPmag : tovar a predaj. Č. 41 (5-6/18) (2018), s. 32-33. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2018. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá značky privátne * reťazce obchodné * kvalita výrobkov * spokojnosť zákazníkov * Slovensko Anotácia V súčasnosti sa imidž privátnych značiek posunul k nálepke výhodnej kvality za rozumnú cenu. Nárast záujmu o privátne značky je zaznamenaný najmä pri čerstvom tovare, pečive, mliečnych a mäsových výrobkoch. Reťazce ako Lidl alebo Kaufland neustále pracujú na tom, aby prinášali zákazníkom nové produkty s pridanou hodnotou, ako sú nové chute, inovatívne obaly za výhodné ceny a lokálnosť. Napriek tomu sa dá vo všeobecnosti povedať, že cena je pri nákupe privátnej značky kľúčová. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-12
článok
Počet záznamov: 1