Počet záznamov: 1  

Hodnocení kvality e-služeb z pohledu zákazníka

  1. Názov Hodnocení kvality e-služeb z pohledu zákazníka
    Autorské údajeFilip Vencovský
    Autor Vencovský Filip
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 2 (2018), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá služby elektronické * kvalita služieb * spotrebitelia * väzba spätná * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaPoskytovanie elektronických služieb a absencia osobného kontaktu spotrebiteľa s personálom. Nedostatok komunikácie a jeho vplyv na diagnostiku kvality. Potrebná spätná väzba od zákazníkov. Využitie jednodimenzionálnej bodovej škály pre zber informácií o kvalite služieb. Strojové spracovanie textového hodnotenia kvality.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.