Počet záznamov: 1
The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment
Názov The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment Preklad názvu Skúsenosť zákazníka so značkou vo svetle vybraných ukazovateľov výkonu v prostredí sociálnych médií Autorské údaje Beáta Gavurová, Radovan Bačík, Richard Fedorko, Ľudovít Nastišin Autor Gavurová Beáta Spoluautori Bačík Radovan Fedorko Richard Nastišin Ľudovít Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2018), pp. 72-84. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá značky * značky výrobkov * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * imidž * médiá sociálne Anotácia Preskúmanie vzťahu medzi skúsenosťami zákazníka so značkou a lojalitou k značke, jej imidžu a ochotu odporúčať značku ostatným. Príspevok skúma vzorku 476 respondentov metódou CAWI (počítačom podporovaný web). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 716.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1