Počet záznamov: 1  

The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment

  1. Názov The Customer’s Brand Experience in the Light of Selected Performance Indicators in the Social Media Environment
    Preklad názvuSkúsenosť zákazníka so značkou vo svetle vybraných ukazovateľov výkonu v prostredí sociálnych médií
    Autorské údajeBeáta Gavurová, Radovan Bačík, Richard Fedorko, Ľudovít Nastišin
    Autor Gavurová Beáta
    Spoluautori Bačík Radovan
    Fedorko Richard
    Nastišin Ľudovít
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2018), pp. 72-84. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky * značky výrobkov * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * imidž * médiá sociálne
    AnotáciaPreskúmanie vzťahu medzi skúsenosťami zákazníka so značkou a lojalitou k značke, jej imidžu a ochotu odporúčať značku ostatným. Príspevok skúma vzorku 476 respondentov metódou CAWI (počítačom podporovaný web).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF716.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.