Počet záznamov: 1
The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars
Názov The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars Preklad názvu Vplyv imidžu značky, dôveryhodnosti značky, kvality výrobkov a ceny výrobkov na rozhodnutie kupujúceho pri kúpe viacúčelového auta Autorské údaje Amron Amron Autor Amron Amron Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 14, no. 13 (2018), pp. 228-239. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2018.v14n13p228 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Macedónsko Heslá kupujúci * automobily * imidž * značky * meno obchodné * kvalita * rozhodovanie nákupné * závislosť korelačná Anotácia Závislá premenná nákupného rozhodnutia. Testovanie modelu rozhodovania pri nákupe viacúčelových vozidiel (MPV). Model výskumu zahŕňa štyri nezávislé premenné: imidž firmy, dôveru v značku, kvalitu výrobkov a cenu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 13
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 310.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1