Počet záznamov: 1  

The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars

  1. Názov The Influence of Brand Image, Brand Trust, Product Quality, and Price on the Consumer’s Buying Decision of MPV Cars
    Preklad názvuVplyv imidžu značky, dôveryhodnosti značky, kvality výrobkov a ceny výrobkov na rozhodnutie kupujúceho pri kúpe viacúčelového auta
    Autorské údajeAmron Amron
    Autor Amron Amron
    Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 14, no. 13 (2018), pp. 228-239. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2018. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2018.v14n13p228
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaMacedónsko
    Heslá kupujúci * automobily * imidž * značky * meno obchodné * kvalita * rozhodovanie nákupné * závislosť korelačná
    AnotáciaZávislá premenná nákupného rozhodnutia. Testovanie modelu rozhodovania pri nákupe viacúčelových vozidiel (MPV). Model výskumu zahŕňa štyri nezávislé premenné: imidž firmy, dôveru v značku, kvalitu výrobkov a cenu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 13

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF310.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.