Počet záznamov: 1
Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte
Názov Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte Súbežný názov Consumer Ethnocentrism in Generational Context Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 1 (2018), s. 5-14. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * generácie * postoje * kultúra * etnikum * kritika * etnocentrizmus spotrebiteľský Anotácia Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu a následné analyzovanie medzigeneračných diferencií na Slovensku. V teoretickej časti zameranie na kritickú analýzu definícii etnocentrizmu a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. V praktickej časti práce meraná miera etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské rozhodovanie v generačnom kontexte. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00344-002, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 39-40
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 229.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1