Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte

  1. Názov Spotrebiteľský etnocentrizmus v generačnom kontexte
    Súbežný názovConsumer Ethnocentrism in Generational Context
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 11, č. 1 (2018), s. 5-14. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1337-7493
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * generácie * postoje * kultúra * etnikum * kritika * etnocentrizmus spotrebiteľský
    AnotáciaMeranie spotrebiteľského etnocentrizmu a následné analyzovanie medzigeneračných diferencií na Slovensku. V teoretickej časti zameranie na kritickú analýzu definícii etnocentrizmu a jeho aplikácia na spotrebiteľské správanie. V praktickej časti práce meraná miera etnocentrizmu, ktorá ovplyvňuje spotrebiteľské rozhodovanie v generačnom kontexte.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00344-002, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 39-40

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF229.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.