Počet záznamov: 1
Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society
Názov Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society Preklad názvu Kvalita produktov a jej marketingové využitie v ére informačnej spoločnosti Autorské údaje Rastislav Strhan Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Pp. 7-40 [1,87 AH]. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018 / Dziuba Szymon ; Cierniak-Emerych Anna ; Bodak Andrzej ; Pietroń-Pyszczek Agata ; Roszak Marek ; Ulewicz Robert. ISBN 978-83-63978-75-4 Poznámky VEGA 1/0670/16 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá výrobky * kvalita výrobkov * kvalita * posudzovanie zhody výrobkov * certifikácia * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * reputácia podniku * konkurencieschopnosť * spoločnosť informačná * informácie * informácie asymetrické Anotácia Rôzne významy pojmu kvalita. Vnímanie kvality a informačná asymetria. Formy informačnej asymetrie. Signalizovanie (signalling) ako možnosť prekonania informačnej asymetrie; reputácia, záruky a garancie. Klasifikácia signalizačných nástrojov, posudzovanie zhody, dôveryhodnosť. Signalizovanie informačnej asymetrie a využitie signalizačných nástrojov v marketingovej komunikácii. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00286-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 335.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1