Počet záznamov: 1
The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods
Názov The Food Brands in the Context of Sales Promotion of Slovak Foods Preklad názvu Značky potravín v kontexte podpory predaja slovenských potravín Autorské údaje Paulína Krnáčová Autor Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Pp. 135-166 [1,50 AH]. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018 / Dziuba Szymon ; Cierniak-Emerych Anna ; Bodak Andrzej ; Pietroń-Pyszczek Agata ; Roszak Marek ; Ulewicz Robert. ISBN 978-83-63978-75-4 Poznámky Projekt 2017-1-CZ01-KA203-035428 MIECAT Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá komunikácia marketingová * podpora predaja * priemysel potravinársky * potraviny * označovanie tovarov * značky * značky výrobkov * označenie zemepisné * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * Slovensko * prieskum Anotácia Podpora predaja ako nástroj marketingovej komunikácie. Slovenské potravinové značky v kontexte podpory predaja; európska úroveň (chránené označenie pôvodu, chránené zemepisné označenie, zaručená tradičná špecialita), štátna úroveň (napr. Značka kvality SK) a ďalšie úrovne (napr. Kvalita z našich regiónov, Vyrobené na Slovensku, Slovak Gold, Slovenský výrobok). Analýza významu značiek potravín v kontexte podpory predaja slovenských potravín a spotrebiteľského vnímania slovenských potravinárskych značiek; výsledky dotazníkového prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00286-005, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 806.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1