Počet záznamov: 1  

The Relationship between Personality Types and Consumer Behaviour in Tourism

  1. Názov The Relationship between Personality Types and Consumer Behaviour in Tourism
    Preklad názvuVzťah medzi osobnostnými typmi a spotrebiteľským správaním v turistickom ruchu
    Autorské údajeLászló Kökény, Kornélia Kiss
    Autor Kökény László
    Spoluautori Kiss Kornélia
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 47, č. 2 (2018), s. 162-175. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2018. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * správanie spotrebiteľa * služby obchodné * ubytovanie
    AnotáciaPrípadová štúdia v odvetví cestovného ruchu. Kategorizácia infraštruktúr v cestovnom ruchu. Budovanie materiálnych podmienok cestovného ruchu. Vzťah medzi osobnostnými typmi a spotrebiteľským správaním v tustitickom ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF166.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.