Počet záznamov: 1  

Význam a úloha sociálnych médií v procese riadenia on-line reputácie

  1. Názov Význam a úloha sociálnych médií v procese riadenia on-line reputácie
    Autorské údajeMária Kozáková
    Autor Kozáková Mária EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2018 : zborník príspevkov z [13.] medzinárodnej doktorandskej konferencie : 19. apríl 2018, Banská Bystrica. S. [1-11]. - Banská Bystrica : BELIANUM, 2018 / Budinská Simona ; Huliaková Zuzana ; Budinský Michal ; Ďaďo Jaroslav ; Gúčik Marián ; Scientia Iuventa 2018 Medzinárodná doktorandská konferencia. ISBN 978-80-557-1426-4
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá systém on-line * budovanie značky * Európske spoločenstvá * Európska únia * podnik * imidž * reputácia podniku * siete sociálne * marketing elektronický
    AnotáciaProces riadenia dobrého mena na internete. Online platformy, ktoré sú k dispozícii na budovanie dobrej povesti. Použitie online platforiem v organizáciách v 28 krajinách Európskej únie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00304-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF580.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.