Počet záznamov: 1
The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0
Názov The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0 Preklad názvu Vplyv marketingovej inovácie na konkurencieschopnosť podnikov v kontexte priemyslu 4.0 Autorské údaje Otakar Ungerman Autor Ungerman Otakar Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2018), pp. 132-148. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá priemysel * inovácie technologické * digitalizácia * prostredie podnikateľské * marketing * nástroje marketingové * konkurencieschopnosť Anotácia Výskum oblastí marketingu v kontexte priemyslu 4.0 a jeho vplyvov. Obsahom prezentovaného výskumu je digitalizácia v priemysle 4.0 a implikácie s ňou spojené. Na základe toho bol uskutočnený pilotný výskum v 50-tich podnikoch. Zoznam 15 základných marketingových nástrojov zostavený pomocou obsahovej analýzy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 690.7 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1