Počet záznamov: 1  

The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0

  1. Názov The Impact of Marketing Innovation on the Competitiveness of Enterprises in the Context of Industry 4.0
    Preklad názvuVplyv marketingovej inovácie na konkurencieschopnosť podnikov v kontexte priemyslu 4.0
    Autorské údajeOtakar Ungerman
    Autor Ungerman Otakar
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 2 (2018), pp. 132-148. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2018. ISSN 1804-1728
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá priemysel * inovácie technologické * digitalizácia * prostredie podnikateľské * marketing * nástroje marketingové * konkurencieschopnosť
    AnotáciaVýskum oblastí marketingu v kontexte priemyslu 4.0 a jeho vplyvov. Obsahom prezentovaného výskumu je digitalizácia v priemysle 4.0 a implikácie s ňou spojené. Na základe toho bol uskutočnený pilotný výskum v 50-tich podnikoch. Zoznam 15 základných marketingových nástrojov zostavený pomocou obsahovej analýzy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF690.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.