Počet záznamov: 1
Integrovaná marketingová komunikácia na príklade vybraného maloobchodu
Názov Integrovaná marketingová komunikácia na príklade vybraného maloobchodu Preklad názvu Integrated Marketing Communication: Example on the Selected Retailer Autorské údaje Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčíková Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 2-12. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944 Poznámky VEGA 1/0376/17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * siete maloobchodné * nástroje marketingové * zákazníci * stratégia marketingová Anotácia Alternatíva uplatňovania jednotlivých komunikačných nástrojov v rámci integrovanej marketingovej komunikácie na príklade vybranej maloobchodnej spoločnosti COOP Jednota, s. d. Slovensko. Vychádza sa pri tom zo znalosti výsledkov komunikačnej analýzy trhu, ktoré by mali predchádzať aplikovaniu integrovanej marketingovej komunikácie. Cieľom marketingovej komunikácie spoločnosti COOP Jednota, s. d. Slovensko je nielen osloviť potenciálneho zákazníka, ale aj udržiavať s ním kontakt a registrovať prípadnú odozvu. Prezentácia vybraných komunikačných aktivít, ktoré sa stávajú prostriedkom interaktívneho dialógu medzi spoločnosťou a zákazníkom. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00409-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 265.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1