Počet záznamov: 1  

How to Improve the Academic Literacy of Subject Teacher - a new Challenge for an ESP Instructor

  1. Názov How to Improve the Academic Literacy of Subject Teacher - a new Challenge for an ESP Instructor
    Autorské údajeKatalin Varga Kiss
    Autor Varga Kiss Katalin
    Zdrojový dokument Lingua et vita : vedecký časopis pre výskum jazykov a interkultúrnej komunikácie. Roč. 7, č. 13 (2018), s. 89-94. - Bratislava : EKONÓM, 2018. ISSN 1338-6743
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá jazyky cudzie * internacionalizácia * vedomosti * výučba vedecká * veda
    AnotáciaSpolupráca vo výskume, internacionalizácia kurikúl, prenos vedomostí, ako aj mobilita vysokoškolských pracovníkov vyžaduje, aby si vedeckopedagogickí pracovníci zlepšovali akademickú gramotnosť v anglickom jazyku. Úlohy, s ktorými sa môže stretnúť vyučujúci odbornej angličtiny v prípade predmetu akademické písanie, určeného pre učiteľov predmetov rozličných disciplín. Hlavné charakteristické znaky vedeckého článku ako žánra, metódy vyučovania, ktoré umožnia, aby si učitelia odborných predmetov osvojili schopnosť používať príslušný žáner v danom jazyku bez ohľadu na svoju odbornú špecializáciu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 13-14

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF187.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.