Počet záznamov: 1  

Kvalita služeb turistických informačních center jako součast řízení kvality destinace

  1. Názov Kvalita služeb turistických informačních center jako součast řízení kvality destinace
    Preklad názvuQuality of Tourist Information Centre Services as Part of Destination Quality Management
    Autorské údajeIda Rašovská, Kateřina Mlejnková, Štefánia Tóthová
    Autor Rašovská Ida
    Spoluautori Mlejnková Kateřina
    Tóthová Štefánia
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 51, č. 2 (2018), s. 96-106. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá služby obchodné * riadenie kvality * ruch cestovný * kvalita služieb * analýza ekonomická * manažment destinačný * informácie
    AnotáciaZhodnotenie úrovne kvality poskytovaných služieb v turistických informačných centrách podľa modelov rozporov GAP za použitia metódy SERVQUAL a IPA (Importance Performance Analysis).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.