Počet záznamov: 1  

Principles of Marketing Engineering and Analytics

  1. Názov Principles of Marketing Engineering and Analytics
    Autorské údajeGary L. Lilien, Arvind Rangaswamy, Arnaud De Bruyn
    Autor Lilien Gary L.
    Spoluautori Rangaswamy Arvind
    De Bruyn Arnaud
    Vydavateľské údajeState College : DecisionPro , 2017. - 305 s.
    Vydanie3rd Edition
    ISBN9780985764821 (vzadu na obale) , 978-0-9857648-2-1
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * inžinierstvo environmentálne * rozhodovanie * analýzy * nástroje marketingové * zákazníci * hodnota * segmentácia * mapy * prognózovanie * metódy * produkty * digitalizácia * reklama
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.10, z toho voľných 0, prezenčne 10
    Signatúra903013-903022

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    903013FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903014FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903015FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903016FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903017FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903018FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903019FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903020FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903021FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne
    903022FPMKnižnica Fakulty podnikového manažmentulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.