Počet záznamov: 1  

Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market

  1. Názov Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market
    Preklad názvuMasmediálna komuniácia a trh spoločností: prípad českého hypotekarného trhu
    Autorské údajeDaria Gunina, Michal Novák, Lenka Komárková
    Autor Gunina Daria
    Spoluautori Novák Michal
    Komárková Lenka
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis VŠE. Roč. 26, č. 2 (2018), s. 41-55. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2018. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia masmediálna * trh hypotekárny * spoločnosti obchodné * televízia * Česko
    AnotáciaAnalýza masovokomunikačnej komunikácie hypotekárnych veriteľov na českom trhu. Koncepcia konkurenčných stratégií Kotlera. Vzťah medzi postavením hypotekárnych veriteľov na trhu a ich masovými médiami. Hromadná komunikácia veriteľov podľa ich finančnej výkonnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.