Počet záznamov: 1
Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market
Názov Mass Media Communication & Companies’ Market Position: The Case of Czech Mortgage Market Preklad názvu Masmediálna komuniácia a trh spoločností: prípad českého hypotekarného trhu Autorské údaje Daria Gunina, Michal Novák, Lenka Komárková Autor Gunina Daria Spoluautori Novák Michal Komárková Lenka Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis VŠE. Roč. 26, č. 2 (2018), s. 41-55. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2018. ISSN 0572-3043 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia masmediálna * trh hypotekárny * spoločnosti obchodné * televízia * Česko Anotácia Analýza masovokomunikačnej komunikácie hypotekárnych veriteľov na českom trhu. Koncepcia konkurenčných stratégií Kotlera. Vzťah medzi postavením hypotekárnych veriteľov na trhu a ich masovými médiami. Hromadná komunikácia veriteľov podľa ich finančnej výkonnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.7 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1