Počet záznamov: 1  

Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers

  1. Názov Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers
    Preklad názvuObsah monetisingu pri dodávaní reklamácie: prípad Ad Blockers
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Martin Kuchta, Štefan Žák
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 175-179. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733
    PoznámkyVEGA 1/0637/17. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá inzercia * reklama * obchod elektronický * stránky webové * používatelia * efektívnosť investícií * zisk obchodný * návratnosť investícií * efektívnosť podnikania
    AnotáciaWebové stránky, ktoré používajú obsah ako hlavné aktíva, musia zabezpečiť trvalý príjem zo svojich digitálnych projektov. Spolu s predplatnými modelmi to hlavne dosahujú efektívnym poskytovaním reklám svojim čitateľom. Používatelia ale predstavujú opozíciu, chránia si súkromie a snažia sa zlepšiť svoju používateľskú skúsenosť blokovaním reklám. Dôsledkom je, že vydavatelia obsahu strácajú príjmy, priamo súvisiace s počtom zobrazenia reklamy.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00369-003, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF464.3 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.