Počet záznamov: 1
Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers
Názov Monetising Content through Delivery of Advertisements: The Case of Ad Blockers Preklad názvu Obsah monetisingu pri dodávaní reklamácie: prípad Ad Blockers Autorské údaje Andrej Miklošík, Martin Kuchta, Štefan Žák Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 175-179. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733 Poznámky VEGA 1/0637/17. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá inzercia * reklama * obchod elektronický * stránky webové * používatelia * efektívnosť investícií * zisk obchodný * návratnosť investícií * efektívnosť podnikania Anotácia Webové stránky, ktoré používajú obsah ako hlavné aktíva, musia zabezpečiť trvalý príjem zo svojich digitálnych projektov. Spolu s predplatnými modelmi to hlavne dosahujú efektívnym poskytovaním reklám svojim čitateľom. Používatelia ale predstavujú opozíciu, chránia si súkromie a snažia sa zlepšiť svoju používateľskú skúsenosť blokovaním reklám. Dôsledkom je, že vydavatelia obsahu strácajú príjmy, priamo súvisiace s počtom zobrazenia reklamy. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00369-003, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 464.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1