Počet záznamov: 1  

Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies

  1. Názov Current Use of Personnel Marketing in Czech Companies
    Preklad názvuSúčasné využívanie osobného marketingu v českých spoločnostiach
    Autorské údajeOtakar Ungerman, Světlana Myslivcová
    Autor Ungerman Otakar
    Spoluautori Myslivcová Světlana
    Zdrojový dokument AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 8, no. 1 (2018), pp. 232-239. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2018. ISSN 2464-6733
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * marketing personálny * nástroje marketingové * zdroje ľudské * kapitál ľudský * efektívnosť práce * analýza regresná * Česko
    AnotáciaPersonálny marketing vníma zamestnanca ako zákazníka a snaží sa o uspokojenie jeho potrieb a želaní. Analýza súčasného personálneho marketingu v Českej republike. Využitie primárneho výskumu na identifikáciu trinástich nástrojov personálneho marketingu a následné preukázanie efektívnosti a frekvencie používania týchto nástrojov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF468 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.