Počet záznamov: 1  

Vplyv privátnych značiek obchodných reťazcov na pozíciu a stratégiu potravinárskych podnikov

  1. Názov Vplyv privátnych značiek obchodných reťazcov na pozíciu a stratégiu potravinárskych podnikov : bakalárska práca
    Autorské údajeTomáš Gregor, školiteľ: Michal Pružinský
    Autor Gregor Tomáš
    Ďalší autori Pružinský Michal (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Vydavateľské údajeKošice, 2018. - 42 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra903571

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.