Počet záznamov: 1  

Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby

  1. Názov Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby
    Preklad názvuSustainable Marketing Communication Strategy as a Tool to Support Competitiveness in the Industrial Area
    Autorské údajeMonika Šujaková, Peter Sakál
    Autor Šujaková Monika
    Spoluautori Sakál Peter
    Zdrojový dokument Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik priemyselný * rozvoj trvalo udržateľný * komunikácia marketingová * marketing mix * imidž
    AnotáciaVyužitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku pre zvýšenie jeho konkurencieschopnosti. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia pri tvorbe imidžu priemyselných podnikov na Slovensku v kontexte so stratégiou udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF432.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.