Počet záznamov: 1  

Slováci sú nároční zákazníci

  1. Názov Slováci sú nároční zákazníci
    Autorské údajeMichaela Petrášová
    Autor Petrášová Michaela
    Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 4 (2018), s. 10-11. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá centrá nákupné * preferencie spotrebiteľské * spokojnosť zákazníkov * Slovensko
    AnotáciaVeľká konkurencia obchodných centier si vyžaduje snahu zaujať potenciálnych zákazníkov. Osloviť zákazníkov je primárna úloha. Na úspech obchodného centra vplýva veľa faktorov, no majitelia sa zhodnú na tom, že základom je dobrá poloha a optimálne skladby nájomníkov. Prevádzkovatelia sa snažia zákazníkovi ponúknuť dostatnočné dôvody na to, aby strávil v obchodnom centre svoj voľný čas. Dôležité je ponúknuť komfort a pridanú hodnotu v podobe rôznych eventov. Menia sa aj nároky slovenských spotrebiteľov. Okrem nákupov hľadá zákazník aj miesto pre stretnutie s rodinou a priateľmi, čas pri dobrom jedle a načerpanie inšpirácií pri workshopoch. Trendom je spojenie nákupov a zábavy, k tomu sa hlási väčšina centier.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.