Počet záznamov: 1  

Hodnotenie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch

  1. Názov Hodnotenie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch
    Súbežný názovEvaluation of the Effectiveness of Marketing Communication of the Slovak Tourist Board
    Autorské údajeJana Kučerová, Ivana Vala Magátová
    Autor Kučerová Jana
    Spoluautori Vala Magátová Ivana
    Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 9, č. 2 (2018), s. 18-26. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 1804-252X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá ruch cestovný * agentúry * marketing * komunikácia marketingová * rozpočty * financie * analýza korelačná * Slovensko
    AnotáciaSkúmanie účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie Slovenskej agentúry pre cestovný ruch. Nástroje marketingovej komunikácie štátu ako cestovného cieľa. Metódy merania účinnosti nástrojov marketingovej komunikácie. Skúmanie výskumnej otázky, či existuje priama závislosť medzi objemom finančných prostriedkov SACR vynaložených na nástroje marketingovej komunikácie a počtom návštevníkov a priemernou dĺžkou ich pobytu na Slovensku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF265.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.