Počet záznamov: 1  

Homo economicus v kontexte spotrebiteľského správania domácností v krajinách Vyšehradskej skupiny

  1. Názov Homo economicus v kontexte spotrebiteľského správania domácností v krajinách Vyšehradskej skupiny
    Preklad názvuHomo Economicus in the Context of Consumer Behavior of Households in the Visegrad Group
    Autorské údajeMartin Hudec
    Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 19, č. 1 (2018), s. 58-66. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 1335-7069
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * Vyšehradská štvorka * spotreba domácností * zvyklosti obchodné * dlhy * úspory
    AnotáciaVplyv ekonomických faktorov na spotrebiteľské správanie. Vývoj spotrebiteľského správania v krajinách V4 - od racionalite k realite.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00887-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.4 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.