Počet záznamov: 1
Homo economicus v kontexte spotrebiteľského správania domácností v krajinách Vyšehradskej skupiny
Názov Homo economicus v kontexte spotrebiteľského správania domácností v krajinách Vyšehradskej skupiny Preklad názvu Homo Economicus in the Context of Consumer Behavior of Households in the Visegrad Group Autorské údaje Martin Hudec Autor Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 19, č. 1 (2018), s. 58-66. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 1335-7069 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * Vyšehradská štvorka * spotreba domácností * zvyklosti obchodné * dlhy * úspory Anotácia Vplyv ekonomických faktorov na spotrebiteľské správanie. Vývoj spotrebiteľského správania v krajinách V4 - od racionalite k realite. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00887-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.4 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1