Počet záznamov: 1
Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers
Názov Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers Preklad názvu Ochrana súkromia verzus výnosy z reklamy: prípad vydavateľov obsahu Autorské údaje Andrej Miklosik, Martin Kuchta, Stefan Zak Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. No. 54 (2018), pp. 117-140 online. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X DOI 10.26650/CONNECTIST404711 Poznámky 1-17-106-00. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Turecko Heslá marketing * marketing elektronický * reklama * internet * stránky webové * obsah * vydavateľstvá * výnosy * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Anotácia Závislosť vydavateľov digitálneho obsahu (vydavateľských domov) od výnosov z online reklamy. Správanie spotrebiteľov obsahu, ochrana súkromia, blokovanie reklám. Zobrazovanie reklám vydavateľmi obsahu. Vytvorenie rámca na optimalizáciu poskytovania online reklamy na základe empirickej analýzy obsahu 105 webových stránok, nachádzajúcich sa v 7 krajinách. Tri optimalizačné prístupy: marketingový, technický a konverzačný. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00424-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 196 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1