Počet záznamov: 1  

Value of Influencer Marketing

  1. Názov Value of Influencer Marketing
    Autorské údajeJana Naščáková
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018. S. 54-61 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2018 / Gontkovičová Barbora ; Pružinský Michal ; Duľová Spišáková Emília ; Riešené projekty - vedecké problémy Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4498-6
    PoznámkyVEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * vývoj * produkty * služby
    AnotáciaImplementácia a vývoj marketingu vplyvu. Príklady marketingu vplyvu a predpokladaná budúcnosť marketingu vplyvu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00489-008, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti501.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.