Počet záznamov: 1  

Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchloobrátkovým spotrebným tovarom v Českej republike

  1. Názov Využitie shopper marketingu u retailerov s rýchloobrátkovým spotrebným tovarom v Českej republike
    Autorské údajeMichal Orosz, David Říha
    Autor Orosz Michal
    Spoluautori Říha David
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 8-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * obchod * predaj * firmy * šport * kampane reklamné * efektívnosť * tovar spotrebný
    AnotáciaDefinície shopper marketingu. Shopper marketing verzus tradičný marketing. Benefity shopper marketingu. Procter & Gamble v spojení s olympijskými hrami. Shopper marketingová kampaň "Ďakujem mami" 2018. Vplyv shopper marketingu na predaj.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.