Počet záznamov: 1  

Zákazník je středobod - a výzkum mění svou roli

  1. Názov Zákazník je středobod - a výzkum mění svou roli
    Autorské údajePetra Průšová
    Autor Průšová Petra
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 3 (2018), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * výskum * informácie * dáta
    AnotáciaŠtúdia Insight 2020, ktorá si za cieľ kládla nájsť strategické zistenia a praktické rady, ktoré by pomohli marketingovým a výskumným oddeleniam s riadením firmy, ktorá sa chce orientovať na zákazníkov. Akú sú hlavné prvky "customercentricity" a ako ich dosiahnuť. Tri kľúčové dimenzie: celkový a celistvý zážitok, posadnutosť zákazníkom, rola výskumu (insight & analytics).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.