Počet záznamov: 1  

Vybrané produkty a ich uplatnenie v marketingu 4.2

  1. Názov Vybrané produkty a ich uplatnenie v marketingu 4.2 . 2.3
    Preklad názvuSelected Products and Their Application in Marketing 4.2
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Katarína Petrovčíková
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Trh práce v podmínkách Evropské unie. S. 45-51 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií VŠERS, 2018 / Foret Miroslav ; Khelerová Vladimíra. ISBN 978-80-7556-032-2
    PoznámkyVEGA 1/0376/17
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá marketing * technológie nové * telefón mobilný * komunikácia elektronická * starostlivosť o zdravie * štýl životný * firmy
    AnotáciaOd stratégie Industry 4.0 po marketing 4.2. Produkt a jeho základné parametre využiteľnosti. Inteligentné náramky na monitorovanie športových aktivít. Inteligentné hodinky a ich funkcia. Výrobcovia inteligentných hodiniek a ich trhový podiel (2015, 2016). Dostupnosť vybraných produktov. Využitie nositeľných zariadení pri platbách. Smart produkty (smart náramky a smart hodinky) a ich potenciál podieľať sa na dodržiavaní zdravého životného štýlu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00522-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF4.7 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.