Počet záznamov: 1  

Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie

  1. Názov Percepcia ženského tela v reklame u dospievajúcich v období strednej a neskorej adolescencie
    Súbežný názovPerception of Female Body in Advertising by Middle and Late Adolescents
    Autorské údajeIvana Bulanda, Ivana Dubovická
    Autor Bulanda Ivana
    Spoluautori Dubovická Ivana
    Zdrojový dokument Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 23-30. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * médiá * firmy * ženy * mládež * výskum
    AnotáciaVymedzenie adolescencie, resp. obdobia dospievania. Vnímanie expozície ženského tela v audiovizuálnej reklame adolescentmi v segmente žien. Hypotézy výskum. Výskumná metóda a výskumný súbor. Výsledky výskumu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.