Počet záznamov: 1  

Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta

  1. Názov Psychografika - nová výzva marketingu prostredníctvom individuálneho profilu recipienta
    Súbežný názovPsychography - a New marketing Challenge Through Individual Recipient Profil
    Autorské údajeVeronika Komárová
    Autor Komárová Veronika
    Zdrojový dokument Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 35-42. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * zákazníci * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * potreby osobné * psychológia * technológie informačné * technológie komunikačné * dáta * výskum
    AnotáciaPsychografika ako súčasť marketingovej segmentácie. Výskumy spotrebiteľského správania na základe psychografickej segmentácie. Základné ľudské potreby ako súčasť psychografickej segmentácie. Maslowova pyramída potrieb. Individuálny profil recipienta. Psychografika v kyberpriestore. Aplikácia Magic Sauce postavená najmä na psychologickom meraní jednotlivcov a výpočtoch behaviorálnej vedy. OCEAN schéma vykresľujúca intenzitu čŕt osobnosti.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.