Počet záznamov: 1  

Obsah a vizuálne prvky printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle na Slovensku v súčasnosti

  1. Názov Obsah a vizuálne prvky printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle na Slovensku v súčasnosti
    Súbežný názovThe Content and Visual Elements of Print Advertising in the Pharmaceutical Industry in Slovakia Today
    Autorské údajeZuzana Schlosserová
    Autor Schlosserová Zuzana
    Zdrojový dokument Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie : recenzovaný zborník príspevkov zo 7. ročníka vedecko-odborného seminára, 4. decembra 2017, Nitra, Slovensko,. S. 52-59. - Nitra : Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre. Filozofická fakulta, 2018 / Schlosserová Zuzana ; Balážiová Iveta ; Fichnová Katarína ; Inštitorisová Dagmar ; Džupina Milan ; Nové výzvy masmediálnej a marketingovej komunikácie vedecko-odborný seminár. ISBN 978-80-558-1315-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * propagácia * tlač * priemysel farmaceutický * liečivá * firmy * výskum
    AnotáciaFarmaceutický priemysel na Slovensku. Podiely odvetví na celkových tržbách slovenskej chémie a farmácie. Printová reklama vo farmaceutickom priemysle. Produktový rad v printovej reklame vo farmaceutickom priemysle. Grafické spracovanie printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle. Farebnosť s možnosťou viacerých označení. Podiel textu na ploche letáka. Obsahová stránka printovej reklamy vo farmaceutickom priemysle.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.