Počet záznamov: 1  

Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy

  1. Názov Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy [elektronický zdroj]
    Autorské údajeEditors: Luisa Cagica Carvalho, Pedro Isaias
    Ďalší autori Carvalho Luisa Cagica (Vedecký redaktor)
    Isaias Pedro (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeHershey : IGI Global (Business Science Reference ) , 2018. - 609 s.
    Edícia Advances in Business Strategy and Competitive Advantage (ABSCA) , 2327-3429, 2327-3437 (eISSN)
    ISBN9781522563075 (hardcover) , 9781522563082 (ebook)
    DOI 10.4018/978-1-5225-6307-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * ženy * podnikanie sociálne * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing * globalizácia * výskum * politika hospodárska * digitalizácia * start-up * obchod elektronický * internet * siete sociálne
    Báza dátKNIHY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00590-001, online

    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.