Počet záznamov: 1  

Cenové stratégie

  1. Názov Cenové stratégie
    Preklad názvuPrice Strategy
    Autorské údajeTerézia Barlašová
    Autor Barlašová Terézia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 8, č. 1 (2018), s. 44-47 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá stratégia cenová * podnik * trh * konkurencia * tvorba cien
    AnotáciaSpotrebiteľ kladie stále väčší dôraz na rôzne zložky marketingového mixu, avšak cena ostáva jedným z hlavných faktorov ovplyvňujúcich jeho nákupné správanie. Pohľad na alternatívne prístupy k tvorbe cenovej stratégie podniku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00541-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF639.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.